V minulosti pracovala na riadiacich pozíciách v školstve, pôsobila tiež ako vedúca expertného tímu pre činnosť výchovných poradcov či lektorka. Jej cieľom je zmeniť pohľad na štátnu školskú inšpekciu. Ambíciou je, aby sa na ňu nepozeralo len ako na kontrolný orgán, ale aj poradenský.
Skúsenosti z praxe načerpala najmä počas ôsmych rokov vedenia slovenskej pobočky neziskovej organizácie Človek v tísni, ktorá sa zameriavala na začleňovanie sociálne vylúčených rómskych lokalít prioritne v oblasti vzdelávania, zamestnanosti a bývania. Je spoluautorkou viacerých publikácií, analýz a výskumov najmä v oblasti inkluzívneho vzdelávania.
Vo vedecko-výskumnej a publikačnej činnosti sa venuje profesiografickému skúmaniu učiteľskej profesie, psychodidaktickým súvislostiam vysokoškolskej profesijnej a praktickej prípravy budúcich učiteľov pre sekundárny stupeň vzdelávania a ich ďalšiemu profesijnému rozvoju. V pedagogickej činnosti sa sústredí na oblasť pedagogickej komunikácie, všeobecnej didaktiky, školskej pedagogiky, manažmentu a legislatívy, vzťahovej a sexuálnej výchovy.
Je držiteľkou certifikátu „Moderná učiteľka“ od spoločnosti Microsoft Slovensko (2005).
Vedie mimovládnu neziskovú organizáciu Spoločnosť pre plánované rodičovstvo, ktorej poslaním je podporovať zodpovedné a kultivované vzťahy, sexuálne správanie mužov a žien a obhajovať základné ľudské práva v oblasti sexuálneho a reprodukčného zdravia. V tejto oblasti pripravuje a realizuje aj workshopy pre rôzne cieľové skupiny.
Rebecca má 15 rokov skúseností v oblasti marketingu. Pred vstupom do nadácie Varkey Foundation pracovala v charitatívnom a zdravotnom sektore.
Pracoval ako analytik a riaditeľ Inštitútu vzdelávacej politiky na Ministerstve školstva, vedy, výskumu a športu SR. Predtým pôsobil ako odobrný asistent a vedecko-výskumný pracovník na Pedagogickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave, analytik Inštitútu pre ekonomické a sociálne reformy INEKO a ako odborník v Štátnom inštitúte odobrného vzdelávania. Je autorom viacerých štúdií a analýz týkajúcich sa predovšetkým problematiky obsahu vzdelávania, odmeňovania a hodnotenia učiteľov.
V pedagogickej činnosti sa sústredí na oblasť pedagogickej diagnostiky a alternatívnych koncepcií vo vzdelávaní. Tiež vedie Tréning komunikačných zručností pre učiteľov a Tréning zážitkovej pedagogiky. Ako expert spolupracuje s Národným ústavom certifikovaných meraní vo vzdelávaní, Nadáciou Pontis, Nadáciou ZSE a SKAV Slovensko. Ako lektor spolupracuje s n.o. Indícia, Komenského inštitútom n.o. Živica, IUVENTA – Slovenský inštitút pre mládež a Výskumným ústavom detskej psychológie a patopsychológie.
Pre komunitu učiteľov zdieľa viacero blogov, patrí medzi recenzentov učebníc primárneho vzdelávania, podieľa sa na ich korektúre a je spoluautorom didaktického multimediálneho šlabikára. Uvedomuje si individualitu a zraniteľnosť každého žiaka, chce v ňom objaviť oblasť, v ktorej má potenciál vyniknúť. Prepája školské prostredie s reálnym životom mimo hraníc školy. Všetko s cieľom, aby deti zábavnou, nenásilnou formou prijímali vedomosti, objavovali, skúmali a hľadali spoločné riešenia. V súšasnosti aj vďaka oceneniu za rok 2019 spolupracuje s MŠVVaŠ na sekcii informatizácie.
V súčasnosti pôsobí ako zriaďovateľka, riaditeľka a učiteľka na Súkromnej základnej škole v Senci. Jej cieľom je vytvoriť v škole pre deti, učiteľov, ale aj rodičov bezpečné a inšpiratívne prostredie, podporuje zavádzanie inovatívnych metód učenia (sa) a nebojí sa experimentovať a skúšať nové postupy v riadení školy aj vo vyučovacom procese.